Preventie- en integriteitsbeleid

Zoals onze visie en kernwaarden beschrijven, streven wij als voetbalvereniging ernaar een omgeving te creëren waarin iedereen zich welkom en veilig voelt en waar onze leden met plezier kunnen sporten. Op sportpark de Wildbaan behandelen we elkaar met respect en fatsoen en is er daarom géén plek voor grensoverschrijdend gedrag.

Om te voorkomen dat onze spelers en vrijwilligers in een onveilige situatie terechtkomen, hebben wij een preventie- en integriteitbeleid opgesteld. Klik hier voor ons Preventie- en integriteitsbeleid Reünie. In dit beleid staan:

o Huis- en gedragsregels V.v. Reünie
o Aanvullende gedragsregels NOC*NSF
o Rol vertrouwenscontactpersoon
o Aannamebeleid en procedure

We vragen iedereen om de gedragsregels in acht te nemen en stimuleren een open cultuur waarbij we elkaar durven aan te spreken als iemand zich toch op een grensoverschrijdende manier gedraagt.