Sportcomplex en huurtarieven accommodatie

v.v. Reünie heeft de beschikking over één clubgebouw. Dit clubgebouw is gefaciliteerd met een kantine inclusief bar en keuken, 11 kleedkamers met doucheruimte, 1 scheidsrechterskleedkamer met doucheruimte, toiletten inclusief invalidentoilet, 2 materiaalruimtes, EHBO-ruimte en een bestuurskamer. Daarnaast wordt een deel van het clubgebouw verhuurd aan Avonturijn.

V.v. Reünie beschikt vanaf augustus 2023 over een kunstgrasvoorziening. Het hoofdveld is voorzien van kunstgras, geschikt voor zowel trainingen als wedstrijden. Beide velden hebben alle eigenschappen van een natuurgrasveld, het maken van slidings is geen enkel probleem. Voetballen kan met gewone voetbalschoenen, behalve met stalen noppen. De lichtmasten voorzien de velden van ruim voldoende licht voor het trainen of spelen van wedstrijden in de avond.

Huren accommodatie

De velden worden natuurlijk intensief gebruikt door v.v. Reünie en sjo UNO ’21. Er zijn echter zeker mogelijkheden voor incidentele huur of huur voor een langere periode. Dit kan bijvoorbeeld voor trainingen of wedstrijden tijdens de winter/zomerstop, maar ook voor school- of bedrijfssportdagen. Het kunstgrasveld kan praktisch altijd bespeeld worden. Het huren van een natuurgrasveld of het clubgebouw behoort ook tot de mogelijkheden.

Een aantal voorbeelden van verenigingen en instellingen die gebruik maken van de accommodatie van v.v. Reünie is voortgezet onderwijs het Zone College en Staring College, Sport Federatie Berkelland (cursusbijeenkomsten en sportactiviteiten) en Avonturijn.

Huurtarieven accommodatie buiten

Overzicht tarieven verhuur kunstgras veld:

Verhuur per wedstrijd:
·     Exclusief licht: € 125,00 inclusief gebruik 2 kleedkamers
·     Inclusief licht: € 150,00 inclusief gebruik 2 kleedkamers

Losse verhuur per dag:
Maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 18.00 uur:

€ 250,00 inclusief gebruik kleedmakers exclusief licht

€ 280,00 gebruik kleedmakers inclusief licht

Voor een dagdeel 50% hiervan.

Verhuur natuurgrasveld: 50% van bovenstaande

Voorwaarden:

• Alle bedragen zijn excl. 6% btw.
  • Wedstrijden zijn inclusief een rustpauze van 15 minuten en een warming-up voor de wedstrijden van 15 minuten.
  • De verhuurder, de Stichting Exploitatie Accommodatie Reünie, is niet aansprakelijk voor ongevallen, blessures of welke schade dan ook veroorzaakt door gebruik van het kunstgrasveld.
  • De door de huurder veroorzaakte schade aan het kunstgrasveld en/of accommodatie wordt in rekening gebracht aan de huurder.
  • Bij annuleringen binnen 1 week van te voren worden de verhuurkosten doorberekend.
  • De tarieven gelden vanaf het seizoen 2023-2024. Betaling à contant, of op rekening. Geef bij reservering ook uw adresgegevens door.

Huren accommodatie binnen

De binnen accommodatie (clubgebouw) kan gehuurd worden voor vergaderingen en  bijeenkomsten  mits dit past binnen de doelstellingen van vereniging en stichting. Feesten en partijen zijn bijvoorbeeld niet mogelijk.

Stuur een mail naar info@vvreunie.nl.

Vermeld hierbij uw naam, uw adresgegevens, de datum en het tijdstip wanneer u gebruik wil maken van een veld.