Sponsor opties

Verenigingen zijn in grote mate afhankelijk zijn van sponsors. Het biedt een club de mogelijkheid gestelde doelen te bereiken, zo ook voor voetbalvereniging Reünie.

Sinds de oprichting in 1932 zijn sponsors onontbeerlijk geweest in het ´draaiende´ houden van de club. Ondernemers uit Borculo en omstreken zijn altijd bereid geweest (financiële) steun te bieden; het sponsoren van de tenues en trainingspakken, het schenken van de wedstrijdbal, een uiting op een reclamebord of zomaar een gulle gift.

Sponsoring en amateurvoetbal, twee begrippen die niet los van elkaar kunnen worden gezien. We proberen u in dit sponsorplan te overtuigen van wat sponsoring, in welke vorm dan ook, voor Reünie betekent.

Met o.a. een groot bereik in de omgeving, een prima accommodatie, honderden leden kan Reünie de sponsors veel terug geven!

Klik hier voor onze sponsormap met uitgebreide informatie.

Bent u geïnteresseerd om onze vereniging te sponsoren of wilt u nadere uitleg over de mogelijkheden dan kunt u contact opnemen met één van de onderstaande commissieleden.

E-mail kunt u sturen naar sponsoring@vvreunie.nl