Voetbal is veruit de populairste sport in Nederland!

Voetbal is voor iedereen! Op het voetbalveld is iedereen gelijk. Iedereen –  ongeacht afkomst –  ervaart plezier als ze voetballen en met elkaar in een team kunnen spelen. Kinderen die voetballen, leren om door te zetten, weerbaarder te worden én om sociale vaardigheden te ontwikkelen.

Wil je voetballen, of wil je het voetballen weer oppakken? Of zoek je een vereniging voor je zoon of dochter?

Iedereen is welkom bij voetbalvereniging Reünie!

Goed om te weten:

• Je kunt altijd een aantal keren kosteloos meetrainen om te kijken of je het leuk vindt.
  • We trainen 2 keer in de week (de allerjongsten voetballertjes 1 keer)
  • We trainen op natuurgras (vanaf september 2022 ook op kunstgras)
  • Jeugdwedstrijden worden op zaterdag gespeeld

Waar wacht je op? Meld je aan via ons aanmeldformulier of mail naar leden@vvreunie.nl en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

We zien je graag bij v.v. Reünie!

De contributiebedragen staan hier onder vermeld

Leeftijd Bedrag per seizoen
0 tot 4 jaar 20
Minipups 30
O7 en O8 75
O9 80
O10 en O11 85
O12 en O13 95
O14 en O15 105
O16 en O17 115
O18, O19 en O20 125
Senioren 214
Zaalvoetbal 92
Niet-spelend lid 84
Donateur 20

De inning van de contributie en het kledingleaseplan verloopt via ClubCollect.

Afmelden

Er is ons veel aan gelegen om je als lid te behouden, maar wil je toch stoppen dan kan je dit schriftelijk doen door je af te melden bij de ledenadministratie via leden@vvreunie.nl

Wijzigingen of opzeggingen kunnen alleen plaats vinden per 1 juli en dienen tenminste 4 weken van tevoren gemeld te zijn. Bij tussentijdse opzeggingen dient men de contributie te betalen tot 1 juli. Behoudens in geval van bijzondere omstandigheden kan hier door het bestuur van worden afgeweken.