GEZOCHT: Trainer voor het 2e Team

3 maart 2024

Trainer 2e elftal v.v. Reünie

v.v. Reünie zoekt voor het seizoen 2024-2025 een trainer voor ons jonge en ambitieuze 2e elftal, spelend in de reserve 2e klasse zondag. Heb jij een passie als trainer en wil je bijdragen aan het succes van onze vereniging? Dan is deze vacature iets voor jou!

Ons sportcomplex (sportpark de Wildbaan) is onlangs volledig vernieuwd en heeft de beschikking over een nieuw kunstgrasveld.

Onze ideale kandidaat :

• Heeft bij voorkeur UEFA C (of bereid dit binnenkort te behalen via onze vereniging)
  • Verzorgt trainingen (2x week di/do) en coacht de wedstrijden op zondag
  • Ambitieus en daarnaast verenigingsman met oog voor verenigingscultuur
  • Gericht op ontwikkeling van (jonge) spelers
  • Werkt nauw samen de hoofdtrainer van het 1e elftal, trainers overige elftallen en Voetbaltechnische zaken
  • Communiceert gemakkelijk, direct, open en eerlijk met spelers, begeleiding, tegenstanders, scheidsrechters en overige betrokkenen

Wat bieden wij:

• Passende vergoeding
  • Mogelijkheden tot het behalen van aanvullende diploma’s
  • Samenwerking met een gemotiveerd team van trainers en VTZ

Ben jij deze ambitieuze en sociaal vaardige trainer die zich hierin herkent en wil je graag meewerken aan de verdere ontwikkeling van de talenten, stuur dan vóór 5 april a.s. je sollicitatiebrief met CV naar info@vvreunie.nl.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Marco Engelberts, voetbaltechnische zaken, via 06 – 302 400 41.

Wij kijken uit naar jouw enthousiaste reactie en hopen je binnenkort te verwelkomen bij v.v. Reünie!