v.v. Reünie en Avonturijn verlengen samenwerking

18 februari 2024

We zijn verheugd om jullie te laten weten dat de samenwerking tussen v.v. Reünie en kinderopvang Avonturijn met maar liefst 10 jaar is verlengd! Deze langdurige samenwerking brengt talloze voordelen met zich mee voor zowel ouders, kinderen, Avonturijn als onze voetbalclub.

Sinds 2019 is Avonturijn gevestigd in de kantine van v.v. Reünie en dit is tot grote tevredenheid van beide partijen. Daarom hebben we besloten om nieuwe afspraken te maken voor de toekomst. Avonturijn heeft meerdere locaties en opvangsoorten verspreid over de Achterhoek. Het is een kinderopvangorganisatie waar kinderen spelenderwijs kunnen leren en ontdekken in een vertrouwde omgeving. Met het HKZ-ISO 9001 kwaliteitskeurmerk waarborgen zij de kwaliteit van hun kinderopvang. We begrijpen dat je als ouder alleen het allerbeste wilt voor je kind, en dat is precies wat Avonturijn ook nastreeft.

Op onze locatie heeft Avonturijn een eigen ruimte waar ze diverse activiteiten organiseren. Daarnaast is er buiten natuurlijk volop ruimte om lekker te bewegen en deel te nemen aan sport- en spelactiviteiten. Voor onze voetbalvereniging betekent deze samenwerking dat de accommodatie ook overdag wordt gebruikt, wat een belangrijk onderdeel is van ons streven naar een multifunctionele accommodatie.

Om deze samenwerking nog beter te faciliteren, zal er de komende maanden een verplaatsbare wand worden geplaatst in de kantine. Op deze manier kunnen we de kantine ook tijdens de openingstijden van Avonturijn multifunctioneel blijven gebruiken.

We zijn ontzettend blij met deze verlengde samenwerking.