17 februari | 7×7 toernooi bij Reünie!

9 januari 2024

📣 Doe mee aan ons eerste 7×7 toernooi op zaterdag 17 februari! ⚽️
Dit wordt een fantastische dag vol sportiviteit. We hebben nog ruimte voor teams om zich in te schrijven:
👉 1 plek beschikbaar in de damespoule
👉 1 plek beschikbaar in de heren recreatiepoule
👉 4 plekken beschikbaar in de heren prestatiepoule
Het is niet noodzakelijk om een team van één vereniging te vormen. Mixteams zijn welkom – stel een team samen met spelers van verschillende verenigingen en doe mee! Zelfs als je niet aangesloten bent bij een vereniging, kun je gewoon deelnemen aan dit leuke evenement.
📅 Inschrijven kan nog tot 17 januari. Mis deze kans niet! Alle details en het inschrijvingsformulier vind je op onze website. Delen wordt zeer gewaardeerd om zoveel mogelijk enthousiaste teams te verzamelen voor een geweldige dag vol sport en gezelligheid. 🌟 Sluit de dag af met ons feestelijk avondprogramma – drankjes, muziek en een geweldige sfeer!
Schrijf je nu in via deze link: https://www.tournify.nl/live/7x7reunie 💻📩