HJ Cup en Topscorer

25 september 2023

Stand 25-09-2023

Afgelopen zondag is de uitreiking geweest van de HJ-Cup, de topscorer, speler van het jaar en supporter van het jaar. Door het kampioenschap van het eerste afgelopen seizoen werden deze festiviteiten nu gevierd. En het was weer een geweldig feest met tevreden winnaars.

De competitie is nu weer begonnen, nadat iedereen al diverse bekerwedstrijden had gespeeld. Dus ook de standen kunnen weer gemaakt worden.

Op zondag 24-09-23 speelden alle teams en kon de eerste stand voor de HJ-Cup weer opgemaakt worden. Door de 5-1 overwinning staat het eerste elftal bovenaan na 1 wedstrijd. Het zou mooi zijn als ze dat het hele seizoen kunnen volhouden.

Voor de topscorer tellen ook de gemaakte doelpunten van de beker mee, en Reünie is lekker op dreef, want er is al 77 keer gescoord. Daarvan zijn er al 9 gescoord door Jorn Geerligs. Dus ook hier staat Reünie 1 bovenaan. Zoals gezegd zijn we aan het begin van het seizoen, en zullen we denk ik nog wel diverse ander namen op plek 1 krijgen.

Bekijk de volledige update op deze pagina.