Nieuwjaarsreceptie Reünie

14 januari 2023

V.v. Reünie blikt tijdens nieuwjaarsreceptie terug op jubileumjaar!

Afgelopen zondag, 8 januari, vond de nieuwjaarsreceptie van v.v. Reünie plaats. In de kantine van V.v. Reünie was het gezellig druk, toen voorzitter Thijs Bouwhuis aan zijn nieuwjaarsspeech begon. Het thema van deze middag: waarom doen we het niet eens anders? Een opsomming van hoogte- en dieptepunten van het afgelopen jaar, daar zit toch niemand op te wachten?

Tijdens de nieuwjaarsreceptie blikte voorzitter Thijs Bouwhuis terug op het jubileum jaar, groei van de jeugd bij UNO ’21 en de opening van het kunstgrasveld. Veel dank aan de inzet van alle vrijwilligers.

Er werd ook vooruit gekeken naar 2023. We doen met ons eerste mee om de bovenste plaatsen. Het zou mooi zijn als we dit seizoen mooi af kunnen sluiten. Voor het seizoen 2023-2024 zal Mark Reinders, oud trainer van ons tweede elftal, de nieuwe hoofdtrainer worden. Hij zal Bert van Losser opvolgen.

Na een kort maar krachtige toespraak werd er overgegaan tot een ‘test je club kennis quiz’. Een variant van het welbekende spel “petje op, petje af”. Deze interactieve vorm, waarbij gebruik werd gemaakt van rode en gele kaarten, bracht de nodige reuring met zich mee.

De nieuwjaarsreceptie werd afgesloten met de overhandiging van een speldje en een bos bloemen aan een zevental jubilarissen. Een vijftal leden zijn 25 jaar lid, namelijk: Ruben Broeke, Peter Brugman, Frank Harkink, Jeffrey ten Veen en Eric van Zwieten. Eén jubilaris is 40 jaar lid, namelijk: Niek Blanckenborg en één jubilaris: Tonny Tjoonk, is zelfs 50 jaar lid.