Ontwerp het nieuwe shirt van v.v. Reünie

5 januari 2023

Ben je creatief en vind je het leuk om het nieuwe shirt van v.v. Reünie te ontwerpen. Dan is dit je kans. Maak een keuze uit één van de varianten en laat je creativiteit de vrije loop.

Je mag dit digitaal, maar ook op papier aanleveren. Pak je stiften en kleurpotloden uit de kast en ga aan de slag.

Er zijn een paar spelregels voor het shirt:

• Het shirt moet passen bij de club en haar historie.
  • De hoofdkleur van het shirt moet rood zijn.
  • Het shirt moet te maken zijn in korte en lange mouw.
  • Elke variant van het shirt is te maken met een ronde hals en V-hals.
  • Het shirt moet passen bij een witte short en rode kousen.

Procedure:

1. Maak een keuze uit de 4 varianten en maak je eigen ontwerp. Je kunt kiezen uit de volgende 4 varianten:

2. De ontwerpen zijn in te leveren tot 31 januari in de bus in de kantine of door te mailen naar info@vvreunie.nl

3. Een groep van 6 afgevaardigden van de vereniging nomineren 3 shirts. Deze worden digitaal uitgewerkt.

4. Van 15 tot 28 februari zal in de kantine gestemd kunnen worden op deze shirts.

5. De winnaar zal begin maart bekend gemaakt worden.

Ideeën op doen? Klik hier voor verschillende voorbeelden.