Update topscorer plaquette en HJ-CUP

27 november 2022

Nadat we enkele weken geleden besloten hadden om meer aandacht te besteden aan de HJ-CUP en de topscorers lijst, zijn we nu zover dat we helemaal bij zijn en regelmatig een update kunnen geven. Dit aangevuld met wetenswaardigheden mochten die er zijn.

HJ-CUP

Dit weekend is er door de teams weinig gescoord. Er werd in totaal 15 keer door Reünie gescoord maar ook 15 keer door de tegenstander. Uiteindelijk speelde er 1 team gelijk, wonnen er 2 en 3 gingen er verloren.

Hierdoor veranderde er weinig in de stand. Reünie 5 liep heel iets uit op de concurrentie.

Topscorers Plaquette

Afgelopen week is alles bijgewerkt inclusief alle bekerrondes. Bleek er toch nog 1 foutje in te zitten, en dat was dat er bij de nummer 1 van de lijst (speler Reünie 4), één doelpunt te veel stond. Kasper (leider Reünie 4) maakte mij daar attent op, waarvoor dank.

De Topscorer van Reünie 4 en lijst aanvoerder, Willem Bröcker, kwam niet in actie vandaag, waardoor Lynn Lieven haar kans rook, en die ook greep. Ze staat nu alleen aan kop in de topscorerslijst, op de voet gevolgd door spelers van het 4e en het 1e.

Ook werd er 2 weken geleden een hattrick gescoord in het 5e elftal. Niet door 1 persoon, maar er waren er zelfs 3 die een hattrick in dezelfde wedstrijd maakten. Dat is toch wel redelijk uniek. John Hargeerds, Marc Peters en Mike Hemmink waren de doelpunten makers met een hattrick. Joey Schoneveld bleef die wedstrijd steken op 2.

De standen zijn te vinden via deze link! Je kan ook navigeren via het menu naar Teams – Progamma & Uitslagen – Topscorer plaquette en HJ-CUP.