Reünie NL Doet 12 maart

2 maart 2022

Zaterdag 12 maart a.s. is weer de landelijke NL Doet dag. Ook dit jaar neemt Reünie hieraan deel.

Dit jaar met een bijzonder doel. Zoals iedereen weet wordt binnenkort gestart met de herinrichting van ons complex zoals een nieuwe ingang en daarna wordt er gestart met de aanleg van een nieuw kunstgrasveld. Met ingang van het nieuwe voetbal seizoen 2022-2023 spelen en trainen we onder andere op dit kunstgrasveld. Als vereniging is dit uniek en daar zijn we erg blij mee.

Als vereniging moeten we echter diverse eigen werkzaamheden verrichten en daar hebben we jouw hulp en vrijwilligers bij nodig. Het zou mooi zijn als van elk seniorenteam minimaal 5 of 6 personen zich beschikbaar stellen om te helpen. Tevens is elk lid of geen lid natuurlijk ook welkom om te helpen.

Om 08.15 uur staat de koffie klaar, daarna starten we met de werkzaamheden. Om 12.30 uur hopen we dat de geplande werkzaamheden gereed zijn en sluiten we af met een drankje.

In verband met de nodige voorbereidingen graag voor uiterlijk donderdag 10 maart opgeven.

Opgave via accommodatiebeheer 06-51508643 of via info@vvreunie.nl