Vrijwilliger van het jaar!

17 maart 2023

Robert Rinders Vrijwilliger van het seizoen bij v.v. Reünie

Afgelopen zaterdag werd tijdens de feestavond voor alle vrijwilligers van v.v. Reünie de vrijwilliger van het seizoen bekend gemaakt.

Robert Rinders werd door de oud winnaars gekozen als vrijwilliger van het seizoen.

Robert heeft afgelopen jaren veel verschillende taken op zich genomen. Leider van het dames-elftal, secretaris in het bestuur, kartrekker bij de verbouwing van de kantine, voorzitter van de vereniging en de afgelopen jaren is hij heel erg druk geweest met het kunstgrasveld en de hele aanpassing van ons complex. Zowel in de contacten met de gemeente en instanties als bij de uitvoering zelf.

Na alle felicitaties aan Robert werd het feest voortgezet. De “vrijwilligersavond” wordt elk jaar georganiseerd als dank voor al het werk dat de vrijwilligers voor de club doen. De activiteit werd ook dit jaar weer georganiseerd door Venderbosch Evenementen.