Update HJ-Cup & Topscorers

12 maart 2023

12 maart 2023 – Stand HJ-CUP en topscoorders v.v. Reünie.

Ondanks het slechte weer van de afgelopen dagen werden er toch nog door 3 teams een wedstrijd gespeeld. Dit waren Reünie 1, 3 en 4. Alleen het eerste wist te winnen vandaag, waarbij de andere 2 teams hun wedstrijden verloren.

Bij de strijd voor de HJ-Cup om de 2e plaats deed het eerste elftal goede zaken door met 0-5 uit te winnen, waarbij Reünie 4 thuis verloor met 0-5. Hierdoor werd het verschil ineens 16 doelpunten in het voordeel van Reünie 1. Omdat het 5e niet hoefde te spelen, werd ook die achterstand kleiner gemaakt, hoewel het verschil nog steeds 20 doelpunten is.

Ook in de top van de topscoorders veranderd er niet veel, ondanks dat Willem vandaag niet gespeeld en dus niet gescoord heeft. Bekijk de volledige update op deze pagina.