Schoolvoetbal toernooi 2022

4 april 2022

Op woensdag 13 en 20 april staat er weer een schoolvoetbal toernooi gepland op de velden van Voetbalvereniging Reünie. Het toernooi is voor de groepen 5/6 en 7/8 van de basisscholen uit Borculo, Haarlo, Geesteren en Gelselaar. De aanmeldingen zijn inmiddels binnen. Voor beide toernooien hebben zich totaal 29 teams aangemeld.

We zien door de krimp in de gemeente en op de scholen dat het aantal teams minder wordt. Daarom hebben we dit jaar voor het eerst gemengde teams (J/M). Hierdoor kan toch elke school een team aanmelden! “Meedoen is immers belangrijker dan winnen”. Dit jaar wordt de organisatie van het schoolvoetbaltoernooi versterkt door studenten van het Graafschap College te Doetinchem; Glenn Veenstra, Gijs Heusinkveld en Giel Schreibelt. Afgelopen jaar hebben zij zich al flink ingezet bij trainingen, maar ook coachen van onze UNO’21 pupillen gaat hen goed af!

Naast een aantal scheidsrechters van het Graafschap College zijn er natuurlijk ook onze vaste scheidsrechters van UNO’21 bereid gevonden om alle wedstrijden in goede banen te leiden. Kortom, de organisatie is er klaar voor, de voetballers ook?

Het toernooi begint om 13.30 uur. Het beloofd een mooie sportieve dag te worden.
Neem je ouders, opa’s en oma’s, meesters en juffen mee, dan maken we er samen een gezellige dag van!