In memoriam: Bennie Janszen

17 februari 2022

Helaas ontvingen wij het bericht dat op 10 februari jongstleden Bennie Janszen is overleden.

Bennie is jarenlang lid geweest van onze vereniging, waarvan de laatste jaren als donateur.

In de periode 1956 tot begin jaren 70 maakte Bennie deel uit van het eerste elftal van Reünie. Als speler ging Bennie voor niemand opzij, deelde op z’n tijd wat uit maar kon ook heel goed incasseren. Ook wist Bennie regelmatig te scoren en zo een bijdrage te leveren aan de diverse kampioenschappen die in deze periode te vieren waren.

Vervolgens speelde Bennie Janszen nog in lagere elftallen. Ook nadat hij gestopt was als speler, was Bennie regelmatig te vinden op sportpark De Wildbaan. Jarenlang was Bennie actief als kantinemedewerker en later maakte hij ook deel uit van de onderhoudsgroep, die wekelijks allerlei klusjes deden en overigens nog steeds doen.

Als men Bennie belde om te vragen of hij wat wilde doen, mopperde hij regelmatig dat hij druk was om vervolgens niet veel later te verschijnen en de klus te klaren. Na gedane arbeid bleef hij graag nog even hangen met de rest van de ploeg om af te sluiten met een pilsje.

De laatste jaren was Bennie een vaste gast tijdens de kaartavonden van onze supportersvereniging.

Wij wensen de kinderen van Bennie, hun gezinnen, familie en vrienden heel veel sterkte toe.