Verlenging samenwerking

2 december 2021

Bert van Losser en v.v. Reunie hebben besloten de samenwerking met minimaal nog een seizoen te verlengen.

Hoewel Bert van Losser pas eind augustus van dit jaar begon als trainer bij Reunie, hadden beide partijen niet veel tijd nodig om aan elkaar te wennen en te besluiten om hun samenwerking voor een langere periode aan te gaan. “Ik stap elke keer met heel veel plezier in de auto om naar Borculo te rijden”, aldus Bert van Losser. “De groep waarmee ik werk is een hele mooie mix van ervaren voetballers en een jonge garde, die allemaal van jongs af aan bij Reünie spelen. Bovendien past de vereniging Reünie heel goed bij mij.”

Bert van Losser tekende de overeenkomst onder toeziend oog van bestuurslid Jeffry Wansink en het kersverse hoofd Voetbaltechnische zaken, Marco Engelberts. Ook zij zijn verheugd met de verlenging. “Bert is een prettig persoon om mee samen te werken. En inderdaad past hij heel goed bij de club.”

Het 1e team van Reünie staat op een 3e plaats in de 4e klasse.